TEST

Blogroll

AZIMAT A

AKU MENULIS BUKAN KERANA NAMA

17 Disember 2010

KHAS UNTUK SAHABAT BLOGGER

Terlebih dahulu, ambo memanjat syukur ke hadrat Illahi kerana senantiasa mencurah rezeki dan hidayah kepada ambo sekeluarga. Tidak lupa juga ambo mengucapkan jutaan terima kasih kepada Ustaz Wan Arif yang banyak membantu dan memberi tunjuk ajar kepada ambo.
Ambo aktif semula menulis blog selepas selesainya UPSR 2010 iaitu pada bulan Oktober. Ambo cuba nasib bersama Nuffnang. Tetapi rezeki ambo yang Allah tetapkan tidak seberapa. Ini disebabkan ambo kurang pandai berbahasa Inggeris.
Disember, ambo cuba dengan Panduan 701.com. Tidak tahu lagi rezekinya. Baru 3 hari. Untuk pengetahuan sahabat blogger, sepanjang Oktober hingga sekarang, ambo mendapat begitu banyak tawaran. Terlebih dahulu, Allahamdulillah ambo ucapkan.
Tawaran yang dipelawakan mencecah ribuan ringgit seminggu. Sekarang ini, ambo sedang berfikir. Untuk sahabat blogger, teruskanlah karya anda. Insya Allah, anda juga akan menerima tawaran sepertimana ambo.
Jika ini rezeki ambo, para sahabat akan ketahuinya juga nanti. Ambo akan guna nama AZIMAT sebagai nama pena ambo. Sebelum mengundur diri, ambo doakan ke Yang Maha Esa, biarlah sahabat blogger juga mendapat rezeki sepertimana ambo. Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan: